cookies
Θα βρείς τα «cookies» μας νόστιμα
Τα cookies στον ιστότοπο της Muziker χρησιμοποιούνται για να διασφαλιστεί ότι η επίσκεψή σου σε εμάς είναι πάντα μια ευχάριστη εμπειρία. Συμφώνησε με τη χρήση όλων των cookies κάνοντας κλικ στο κουμπί «Συμφωνώ » ή επίλεξε μόνο αυτά που σου αρέσουν στις ρυθμίσεις. Περισσότερες πληροφορίες.

Καταγγελίες και επιστροφή αγαθών

Αξιώσεις και επιστροφή αγαθών

Τα παραγγελθέντα αγαθά δεν είναι εντάξει ή απλά δεν σου ταίριαξαν; Μην ανησυχείς! Θα σου συμβουλέψουμε για το πώς μπορείς να διεκδικήσεις τα αγαθά ή πώς να τα επιστρέψεις με ευκολία.

Θέλω να καταθέσω μια αξίωση σχετικά με τα αγαθά ή την αποστολή

Προσφέρουμε μόνο ποιοτικά προϊόντα από δοκιμασμένες μάρκες. Εάν το προϊόν που αγόρασες εξακολουθεί να μην λειτουργεί σωστά ή η αποστολή έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, θα φροντίσουμε για μια γρήγορη επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή της πληρωμής σου.

Διεκδίκηση αγαθών 
Θέλω να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση και να επιστρέψω το προϊόν χωρίς αιτιολόγηση

Μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερών, δηλαδή να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγόρασες στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χωρίς να δώσεις καμία αιτιολογία.

Επιστροφή αγαθών 
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Τμήμα Παραπόνων;
Μπορείς να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Επιστροφών μας στο τηλέφωνο +421 2 581 017 03 or by sending an e-mail toή στέλνοντας e-mail στο [email protected]. Είμαστε διαθέσιμοι καθημερινά από τις 8:00 - 16:30.
Πώς μπορώ να υποβάλω καταγγελία;
Κάνε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο, επίλεξε τι είδους καταγγελίας είναι και ξεκινήσεις αμέσως τη διαδικασία καταγγελίας: link.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επεξεργασία μιας καταγγελίας;
Επεξεργαζόμαστε τις καταγγελίες αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 30 ημερών, σε περίπτωση εταιρείας εντός 60 ημερών.
Ποιοι είναι οι κανόνες για την υποβολή καταγγελίας;
Μπορείς να βρεις τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις που ακολουθούμε εδώ Γενικοί όροι και προϋποθέσεις. Εάν πρόκειται να αγοράσεις ως καταναλωτής/ιδιώτης, μπορείς να διαβάσεις τη λεπτομερή Διαδικασία καταγγελίας ΕΔΩ. Εάν πρόκειται να αγοράσεις ως επιχείρηση, χρησιμοποίησε τον σύνδεσμο ΕΔΩ.
Πώς να προχωρήσω κατά την επιστροφή των αγαθών;
Μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση και να επιστρέψεις τα προϊόντα χωρίς αιτιολόγηση εντός 14 ημερών από τη στιγμή που εσύ ή το εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο θα παραλάβει τα προϊόντα. Αυτό το δικαίωμα ισχύει μόνο για τους πελάτες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και δεν ισχύει για αγορές στα φυσικά μας καταστήματα. Μετά το πέρας αυτής της περιόδου των 14 ημερών, μόνο οι πελάτες-καταναλωτές που έχουν κάνει παραγγελία ως μέλη του συστήματος πιστότητας Muziker club έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση. Ένα από τα πλεονεκτήματα του να είσαι μέλος του Muziker Club είναι ότι μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση πέραν της νόμιμης προθεσμίας, έως και 30 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία εσύ ή το εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο παρέλαβε τα προϊόντα. Εάν ασκήσεις το δικαίωμά σου να επιστρέψεις τα προϊόντα εντός αυτής της παρατεταμένης προθεσμίας, δηλαδή μεταξύ της 15ης και της 30ής ημέρας από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων, θα σου επιστρέψουμε την πληρωμή σου με τη μορφή επιταγής για την επόμενη αγορά σου στο κατάστημά μας. Μια άλλη επιλογή για να επιστρέψεις τα προϊόντα (να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση) μετά τη λήξη της νόμιμης προθεσμίας των 14 ημερών είναι να αγοράσεις την πρόσθετη υπηρεσία μας Εκτεταμένη επιστροφή προϊόντος. Με την υπηρεσία αυτή, ένα φυσικό πρόσωπο μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα ανά πάσα στιγμή έως και 60 ημέρες και ένα νομικό πρόσωπο έως και 30 ημέρες. Η υπηρεσία αυτή ισχύει μόνο για επιλεγμένα προϊόντα και μπορεί να αγοραστεί μόνο μαζί με συγκεκριμένα προϊόντα. Μετά την επιστροφή των προϊόντων, θα λάβεις το τίμημα της αγοράς με τη μορφή πληρωμής. Για περισσότερες πληροφορίες, ανάτρεξε στην ενότητα Υπαναχώρηση από τη σύμβαση.
Μπορώ να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση εάν αγοράζω ως εταιρεία;
Ναι, ακόμη και η εταιρεία μπορεί να επιστρέψει τα αγαθά εντός 14 ημερών.
Ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων;
Η επιστροφή των εμπορευμάτων στην αποθήκη μας είναι εξ ολοκλήρου στη δική σου αρμοδιότητα. Αυτό αφορά και τα σχετικά έξοδα.
Μπορείτε να παραγγείλετε κούριερ να επιστρέψει τα προϊόντα που θέλω να επιστρέψω;
Ναι. Με χρέωση, θα κλείσουμε έναν κούριερ για μια συγκεκριμένη ημερομηνία της επιλογής σου. Μπορείς να επιλέξεις αυτή την υπηρεσία στο πλαίσιο του αιτήματος για υπαναχώρηση από την σύμβαση.
Πού πρέπει να στείλω τα αγαθά που θέλω να επιστρέψω;
Πριν επιστρέψεις τα εμπορεύματα, τύλιξέ τα σωστά και γράψε αριθμό υπαναχώρησης ή αξίωσης στην εξωτερική συσκευασία μεταφοράς του πακέτου ή στην ετικέτα με τη διεύθυνσή μας. Χάρη σε αυτό, θα είμαστε σε θέση να αναγνωρίσουμε γρήγορα το δέμα σου όταν φτάσει. Η διεύθυνση αποστολής του πακέτου με τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Slovakia.
Αλλά πρόσεχε! Δεν είμαστε υπεύθυνοι για την κατάσταση στην οποία λαμβάνουμε το δέμα σου από τον μεταφορέα. Επομένως, πριν το στείλεις, βάλε τα εμπορεύματα στην κατάσταση στην οποία προήλθαν από εμάς και γεμίσε τα ίδιο το κουτί με υλικό που θα τα προστατέψει από ζημιές κατά τη μεταφορά. Εάν, παρόλα αυτά, θα συμβεί κάτι με την αποστολή σου καθ' οδόν προς εμάς, επικοινώνησε αμέσως με τον μεταφορέα που σου παρέλαβε το δέμα και ζήτησε αποζημίωση.
Θέλω να ανταλλάξω το προϊόν (π.χ. λόγω λανθασμένου μεγέθους). Πώς πρέπει να προχωρήσω;
Δεν επιτρέπουμε την άμεση ανταλλαγή προϊόντων με άλλα προϊόντα. Ωστόσο, μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν στο πλαίσιο της διαδικασίας υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Παρακαλούμε συμπληρώσε την ηλεκτρονική μας φόρμα και ακολούθησε τις οδηγίες, οι οποίες θα σου αποσταλούν μέσω email. Εάν ενδιαφέρεσαι για ένα άλλο προϊόν, πρέπει να δημιουργήσεις μια κανονική παραγγελία.
Μπορώ να επιστρέψω οποιοδήποτε είδος προϊόντος;
Σίγουρα όχι. Ο νόμος ορίζει επακριβώς ποιες κατηγορίες αγαθών δεν μπορούν να επιστραφούν. Για παράδειγμα, δίσκοι, software, ψηφιακά προϊόντα, in-ear ακουστικά και παρόμοια. Παραθέτουμε όλες αυτές τις κατηγορίες στους Όροι και προϋποθέσεις.
Πότε θα λάβω την πληρωμή μου για το επιστρεφόμενο προϊόν;
Στέλνουμε τα χρήματα για τα επιστρεφόμενα αγαθά ή ένα κουπόνι αυτής της αξίας το αργότερο 14 ημέρες μετά την παραλαβή του πακέτου και τον έλεγχο των επιστρεφόμενων αγαθών. Μετά τη φυσική επιθεώρηση των επιστρεφόμενων προϊόντων, θα λάβεις ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει ότι το δέμα σου έχει παραληφθεί και επιθεωρηθεί. Έχουμε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων στην αποθήκη για να τα επεξεργαστούμε. Θα λάβεις τα χρήματά σου πίσω με την ίδια μέθοδο με την οποία μας ήρθε η πληρωμή. Με εξπρές πληρωμές (Paypal, κάρτα, Apple Pay κ.λπ.), τα χρήματα θα φτάσουν στον λογαριασμό σου εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η τραπεζική μεταφορά διαρκεί συνήθως 4-5 εργάσιμες ημέρες.