Οι μεταφορικές εταιρείες είναι υπεύθυνες για την παράδοση των εμπορευμάτων σε άθικτη κατάσταση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η ευθύνη τους περιορίζεται από διεθνείς συμβάσεις και δεν καλύπτει, για παράδειγμα, ζημία ή καταστροφή της αποστολής λόγω φυσικής καταστροφής. Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορεί να χρειαστούν αρκετές εβδομάδες για τη διεκπεραίωση της αίτησης. Εφαρμόζοντας την υπηρεσία Ασφάλισης Αποστολής στις παραπάνω περιπτώσεις, ο πελάτης μπορεί να εξασφαλίσει το πλεονέκτημα ενός ομαλού, απροβλημάτιστου και γρήγορου τρόπου διεκπεραίωσης της απαίτησης και της πιθανής αποζημίωσης για τη ζημία των αγορασθέντων αγαθών.
Η Ασφάλιση Αποστολής καλύπτει ζημιά ή καταστροφή της αποστολής κατά την μεταφορά της αποστολής από την στιγμή που η αποστολή φορτώνεται σε μεταφορικό μέσο στο σημείο που καθορίζεται στην σύμβαση μέχρι την στιγμή που η μεταφερόμενη αποστολή εκφορτώνεται και παραδίδεται στον παραλήπτη ή άλλο πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον παραλήπτη για την παραλαβή της αποστολής. Σε περίπτωση προσωπικής παραλαβής της αποστολής σε ένα από τα σημεία παραλαβής του πωλητή ή του κούριερ, η στιγμή της παράδοσης θεωρείται η παραλαβή της αποστολής εκ μέρους του παραλήπτη. Εάν η αποστολή χωρίζεται σε μεμονωμένα μέρη για λόγους μεταφοράς, η ασφαλιστική κάλυψη ισχύει για κάθε μέρος της αποστολής ξεχωριστά.
Η υπηρεσία Ασφάλιση Αποστολής εξασφαλίζει στον πελάτη το πλεονέκτημα της επιτάχυνσης της διαδικασίας αξίωσης. Ο πελάτης έχει υποχρέωση, το αργότερο εντός 24 ωρών μετά την παραλαβή του αγαθού, να αναφέρει οποιαδήποτε ζημιά ή καταστροφή της αποστολής στην εταιρεία Muziker. Οι πληροφορίες σχετικές με την ζημιά στο αγαθό πρέπει να συμπληρώνονται με φωτογραφική τεκμηρίωση του κατεστραμμένου αγαθού. Στην συνέχεια, η Muziker θα εξασφαλήσει την παραλαβή και την μεταφορά του κατεστραμμένου αγαθού με κούριερ (τα έξοδα καλύπτονται από την Muziker) και μετά την παραλαβή του αγαθού θα στείλει πάραυτα ένα νέο αγαθό στον πελάτη. Σε περίπτωση που ένα νέο κομμάτι του συγκεκριμένου αγαθού δεν είναι διαθέσιμο προς το παρόν σε απόθεμα, η Muziker θα προσφέρει στον πελάτη ένα εναλλακτικό είδος ως αντικατάσταση.
Ο πελάτης λαμβάνει υπόψη, ότι τα τέλη που κατέβαλε για την υπηρεσία Ασφάλιση Αποστολής, δεν θα επιστραφούν από την Muziker σε περίπτωση υπαναχώρησης από την σύμβαση. Η Ασφάλιση Αποστολής μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σε σχέση με το αγαθό που αναφέρεται στο τιμολόγιο μαζί με την υπηρεσία Ασφάλιση Αποστολής. Η εφαρμογή της υπηρεσίας δεν μπορεί να διεκδικηθεί για αγαθά από άλλα τιμολόγια, άλλες αποστολές, ούτε αναδρομικά. Το αίτημα για εφαρμογή της υπηρεσίας Ασφάλιση Αποστολής πρέπει να απευθύνεται στην εξής διεύθυνση: [email protected]
Πρόσθεσε στο καλάθι αγορών σου την υπηρεσία Ασφάλιση αποστολής όταν κάνεις την αγορά σου.
Η υπηρεσία Ασφάλιση αποστολής θα ενεργοποιηθεί αμέσως μετά την πληρωμή. Η τελική τιμή στο καλάθι σου θα αυξηθεί αυτόματα κατά την αξία της πρόσθετης υπηρεσίας.
Σε περίπτωση ασφαλιστικής εκδήλωσης, στείλε απλώς ένα email στο [email protected] και υπόβαλε ένα τιμολόγιο με την αγορασμένη υπηρεσία.