cookies
Θα βρείς τα «cookies» μας νόστιμα
Τα cookies στον ιστότοπο της Muziker χρησιμοποιούνται για να διασφαλιστεί ότι η επίσκεψή σου σε εμάς είναι πάντα μια ευχάριστη εμπειρία. Συμφώνησε με τη χρήση όλων των cookies κάνοντας κλικ στο κουμπί «Συμφωνώ » ή επίλεξε μόνο αυτά που σου αρέσουν στις ρυθμίσεις. Περισσότερες πληροφορίες.

Ασφάλιση αποστολής

Η υπηρεσία Ασφάλισης Αποστολής καλύπτει, με ταχεία διαδικασία, την αποζημίωση για ζημιές στα αγορασθέντα αγαθά σε περίπτωση οποιουδήποτε από τα ακόλουθα γεγονότα:
  • ζημιά στην αποστολή
  • καταστροφή της αποστολής

Οι μεταφορικές εταιρείες είναι υπεύθυνες για την παράδοση των εμπορευμάτων σε άθικτη κατάσταση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η ευθύνη τους περιορίζεται από διεθνείς συμβάσεις και δεν καλύπτει, για παράδειγμα, ζημία ή καταστροφή της αποστολής λόγω φυσικής καταστροφής. Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορεί να χρειαστούν αρκετές εβδομάδες για τη διεκπεραίωση της αίτησης. Εφαρμόζοντας την υπηρεσία Ασφάλισης Αποστολής στις παραπάνω περιπτώσεις, ο πελάτης μπορεί να εξασφαλίσει το πλεονέκτημα ενός ομαλού, απροβλημάτιστου και γρήγορου τρόπου διεκπεραίωσης της απαίτησης και της πιθανής αποζημίωσης για τη ζημία των αγορασθέντων αγαθών.

Όροι υπηρεσίας Ασφάλιση αποστολής

Η Ασφάλιση Αποστολής καλύπτει ζημιά ή καταστροφή της αποστολής κατά την μεταφορά της αποστολής από την στιγμή που η αποστολή φορτώνεται σε μεταφορικό μέσο στο σημείο που καθορίζεται στην σύμβαση μέχρι την στιγμή που η μεταφερόμενη αποστολή εκφορτώνεται και παραδίδεται στον παραλήπτη ή άλλο πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον παραλήπτη για την παραλαβή της αποστολής. Σε περίπτωση προσωπικής παραλαβής της αποστολής σε ένα από τα σημεία παραλαβής του πωλητή ή του κούριερ, η στιγμή της παράδοσης θεωρείται η παραλαβή της αποστολής εκ μέρους του παραλήπτη. Εάν η αποστολή χωρίζεται σε μεμονωμένα μέρη για λόγους μεταφοράς, η ασφαλιστική κάλυψη ισχύει για κάθε μέρος της αποστολής ξεχωριστά.

Η υπηρεσία Ασφάλιση Αποστολής εξασφαλίζει στον πελάτη το πλεονέκτημα της επιτάχυνσης της διαδικασίας αξίωσης. Ο πελάτης έχει υποχρέωση, το αργότερο εντός 24 ωρών μετά την παραλαβή του αγαθού, να αναφέρει οποιαδήποτε ζημιά ή καταστροφή της αποστολής στην εταιρεία Muziker. Οι πληροφορίες σχετικές με την ζημιά στο αγαθό πρέπει να συμπληρώνονται με φωτογραφική τεκμηρίωση του κατεστραμμένου αγαθού. Στην συνέχεια, η Muziker θα εξασφαλήσει την παραλαβή και την μεταφορά του κατεστραμμένου αγαθού με κούριερ (τα έξοδα καλύπτονται από την Muziker) και μετά την παραλαβή του αγαθού θα στείλει πάραυτα ένα νέο αγαθό στον πελάτη. Σε περίπτωση που ένα νέο κομμάτι του συγκεκριμένου αγαθού δεν είναι διαθέσιμο προς το παρόν σε απόθεμα, η Muziker θα προσφέρει στον πελάτη ένα εναλλακτικό είδος ως αντικατάσταση.

Ο πελάτης λαμβάνει υπόψη, ότι τα τέλη που κατέβαλε για την υπηρεσία Ασφάλιση Αποστολής, δεν θα επιστραφούν από την Muziker σε περίπτωση υπαναχώρησης από την σύμβαση. Η Ασφάλιση Αποστολής μπορεί να εφαρμοστεί μόνο σε σχέση με το αγαθό που αναφέρεται στο τιμολόγιο μαζί με την υπηρεσία Ασφάλιση Αποστολής. Η εφαρμογή της υπηρεσίας δεν μπορεί να διεκδικηθεί για αγαθά από άλλα τιμολόγια, άλλες αποστολές, ούτε αναδρομικά. Το αίτημα για εφαρμογή της υπηρεσίας Ασφάλιση Αποστολής πρέπει να απευθύνεται στην εξής διεύθυνση: [email protected]

Παράδειγμα 1

  • Αγοράζεις ένα ζευγάρι γυαλιά outdoor αξίας 249€.
  • Αγοράζετε επίσης και την πρόσθετη υπηρεσία Ασφάλιση αποστολής.
  • Κατά τη μεταφορά από εμάς σε σένα, το πακέτο και τα γυαλιά θα υποστούν ζημιά.
  • Ωστόσο, έχεις αγοράσει την υπηρεσία Ασφάλιση αποστολής, οπότε μόλις μας επιστραφεί το κατεστραμμένο αντικείμενο, θα σου στείλουμε ένα νέο κομμάτι χωρίς να περιμένεις να ολοκληρωθεί η διαδικασία καταγγελίας. Εάν δεν έχουμε το νέο κομμάτι σε απόθεμα, θα λάβεις ένα κουπόνι για να αγοράσεις αμέσως το νέο κομμάτι.

Παράδειγμα 2

  • Αγοράζεις ράβδους αξίας 129,95€.
  • Αγοράζεις επίσης και την πρόσθετη υπηρεσία Ασφάλιση αποστολής.
  • Οι ράβδοι θα σπάσουν στο δρόμο προς εσένα και αυτό προφανώς προκαλείται από τον μεταφορέα.
  • Δεν περιμένεις να πραγματοποιηθεί ολόκληρη η διαδικασία καταγγελίας. Όταν το δέμα επιστραφεί σε εμάς, θα σου στείλουμε ένα καινούργιο προϊόν ή θα λάβεις ένα κουπόνι για να το αγοράσεις, αν δεν διαθέτουμε πλέον το αρχικό μοντέλο.

Πώς να το κάνεις;

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


Πόσες ημέρες έχω στη διάθεσή μου για να αναφέρω μια κατεστραμμένη αποστολή;
Μπορείς να αναφέρεις μια κατεστραμμένη αποστολή εντός 14 ημερών από την παράδοση των αγαθών. Ωστόσο, για ταχεία διεκπεραίωση, συνιστούμε να επικοινωνήσεις μαζί μας εντός 3 ημερών από την παραλαβή της αποστολής.

Πρέπει να πληρώσω ξανά τα έξοδα μεταφοράς;
Όχι, τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν φυσικά εμάς. Το έχεις ασφαλίσει, οπότε δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις ξανά.

Τι γίνεται αν τα νέα προϊόντα δεν είναι πλέον σε απόθεμα;
Θα συμφωνήσουμε σε μια εναλλακτική λύση και σε περίπτωση που δεν θα συμφωνήσεις, θα σου επιστρέψουμε τα χρήματά σου.

Πού μπορώ να αναφέρω ζημιά στην αποστολή μου;
Μπορείς να καλέσεις τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών μας, να μας στείλεις email ή να χρησιμοποιήσεις τη συνομιλία πελατών μας.