cookies
Θα βρείς τα «cookies» μας νόστιμα
Τα cookies στον ιστότοπο της Muziker χρησιμοποιούνται για να διασφαλιστεί ότι η επίσκεψή σου σε εμάς είναι πάντα μια ευχάριστη εμπειρία. Συμφώνησε με τη χρήση όλων των cookies κάνοντας κλικ στο κουμπί «Συμφωνώ » ή επίλεξε μόνο αυτά που σου αρέσουν στις ρυθμίσεις. Περισσότερες πληροφορίες.
Θυμόμαστε

Inmotion V11 Ηλεκτρικό Μονόκυκλο

5
Η INMOTION είναι μια παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας που δημιουργεί ηλεκτρικά οχήματα για προσωπική μεταφορά. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2012 και διευθύνεται από τεχνική ομάδα με πλούσια εμπειρία στη ρομποτική και τα οχήματα. Αυτά τα κορυφαία ταλέντα...
Θυμόμαστε
Αυτό το προϊόν δεν κατασκευάζεται ή δεν αποτελεί μέρος της τρέχουσας προσφοράς.

Κωδικός προϊόντος: V11 | ID: 1013250

Inmotion V11 Ηλεκτρικό Μονόκυκλο

Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:

Η INMOTION είναι μια παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας που δημιουργεί ηλεκτρικά οχήματα για προσωπική μεταφορά. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2012 και διευθύνεται από τεχνική ομάδα με πλούσια εμπειρία στη ρομποτική και τα οχήματα. Αυτά τα κορυφαία ταλέντα συνεργάζονται στενά με τις αναπτυσσόμενες ομάδες σχεδιασμού και Ε&Α για να παράγουν συνεχώς νέα συναρπαστικά προϊόντα.

Τεχνολογίες V11

Σχεδιασμός κατά του στυψίματος

  • Αποκλειστική πατενταρισμένη σχεδίαση που διασφαλίζει την ασφάλειά σας όταν σηκώνετε τον τροχό. Ένα απλό πάτημα για διακοπή ρεύματος.

Εξαιρετικά μεγάλα αντιολισθητικά πεντάλ

  • Εξοπλισμένο με πεντάλ γυαλόχαρτου, σας προσφέρει περισσότερη εμπειρία οδήγησης και σας βοηθά να χειρίζεστε διαφορετικές συνθήκες δρόμου.

Ενσωματωμένη βάση για το ηλεκτρικό σας μονόκυκλο

  • Τραβήξτε τον τροχό σας όπου θέλετε.

Αναβαθμισμένη βιοτεχνία

  • Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, είναι πολύ πιο δυνατό. Η λαβή του καροτσιού είναι δεμένη στο κύριο σώμα με ραβδί από κράμα αλουμινίου και κουβέρτα χειρός από μπάζα.

Φόρτιση ταμπλό σε 4 ώρες με διπλές θύρες φόρτισης

  • Φορτίστε την ηλεκτρονική σας συσκευή οπουδήποτε με μια θύρα USB 5 V / 2.1A.

Γεννημένος στην άγρια φύση

  • Για να έχετε την απόλυτη εμπειρία οδήγησης εκτός δρόμου, συνοδεύεται από ελαστικό πλάτους 18 ιντσών x 3 ιντσών. Πιο σταθερό σε ανώμαλα εδάφη.

Κορυφαίο σύστημα ψύξης

  • Η λύση τριών τρόπων θερμικής βύθισης αποτελείται από το καινοτόμο και αποτελεσματικό σύστημα ψύξης. Ατρόμητος να σκαρφαλώνεις αυτούς τους λόφους που φοβόσουν πριν.

Λάμπει σαν αυτοκίνητο

  • Ένα φως ημέρας λειτουργεί συνεχώς, κάτι που βοηθάει σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο φωτεινός κεντρικός προβολέας μπορεί να φωτίσει τον δρόμο μπροστά με ευκολία. Το ρυθμιζόμενο εύρος των προβολέων μπορεί να ρυθμιστεί στην εφαρμογή Inmotion.

Πίσω φως σε επίπεδο αυτοκινήτου

  • Ένα πιο έντονο φως για να σας καλύπτει από πίσω.

Καινοτόμο και επαναστατικό BMS

  • Υπάρχουν δύο ξεχωριστές και συνεργατικές μπαταρίες LG που μπορούν να λειτουργήσουν ανεξάρτητα, πράγμα που σημαίνει ότι η μία μπαταρία αποτυγχάνει κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ενώ η άλλη μπαταρία μπορεί να εξακολουθεί να προσφέρει την ισχύ για οδήγηση. Και είναι εύκολο να αποκτήσετε πρόσβαση στην εφαρμογή για να μάθετε ποια μπαταρία έχει αποτύχει.

Απορρόφηση προσκρούσεων

  • Η ενσωματωμένη ρυθμιζόμενη ανάρτηση με ελατήριο αέρα μπορεί να σας προσφέρει την πιο άνετη εμπειρία οδήγησης που μπορείτε να έχετε από ένα ηλεκτρικό μονόκυκλο.

Τεχνικές λεπτομέρειες

  • Χιλιόμετρα: 27 μίλια (120 χλμ.) *
  • Μέγιστη ταχύτητα: 31,25 mph (50 km/h) **
  • Γωνία αναρρίχησης: 35°
  • Ωφέλιμο φορτίο: 120 kg
  • Χρόνος φόρτισης: Περίπου 8,0 ώρες και 4,0 ώρες με διπλούς φορτιστές ***
  • Ισχύς κινητήρα: 2200 W
  • Τάση εισόδου φορτιστή: AC 110-240 V 50 / 60 Hz
  • Τάση εξόδου φορτιστή: DC 84 V * 2,5 A
  • Μπαταρία: 84 V 1500 WH
  • Προβολέας: 18 watt Κατηγορία αυτοκινήτου
  • Bluetooth: Bluetooth 5.0. BLE
  • Θερμοκρασία περιβάλλοντος: Τυπική φόρτιση: 32 ~ 131°F (0 ~ 55°C)
  • Εκκένωση θερμοκρασίας περιβάλλοντος: -4 ~ 149 (-20 ~ +65)
  • Απόσταση μεταξύ ποδιού και εδάφους: 3,55 ~ 6,30 ίντσες (9 ~ 16 cm)
  • Αξιολογήσεις IP: IP55

* Το εύρος διαδρομής μετριέται σε θερμοκρασία 25°C, περίπου 20 km/h, ωφέλιμο φορτίο 70 kg και επίπεδο οδόστρωμα. Παράγοντες όπως η συνήθεια οδήγησης, η θερμοκρασία περιβάλλοντος, η κατάσταση του οδοστρώματος, το ωφέλιμο φορτίο κ.λπ. θα επηρεάσουν τη συνεχή χιλιομετρική διαδρομή.

** Η μέγιστη ταχύτητα πλεύσης μετριέται στους 25°C, το ωφέλιμο φορτίο 70 kg, η πλήρης ηλεκτρική τάση και το επίπεδο οδόστρωμα. Παράγοντες όπως η συνήθεια οδήγησης, η θερμοκρασία περιβάλλοντος, το ωφέλιμο φορτίο στην κατάσταση του οδοστρώματος κ.λπ. θα επηρεάσουν την ταχύτητα.

*** Ο χρόνος φόρτισης ποικίλλει ανάλογα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος και τη χωρητικότητα της μπαταρίας που μπορεί να αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Ο επιπλέον φορτιστής πρέπει να αγοραστεί ξεχωριστά.

Προτεινόμενα αξεσουάρ

Συνολική βαθμολογία με βάση 4 κριτικές χρηστών:

5

Michal T.

Συνολική εντύπωση

Ημερομηνία
11.07.2023

Koleso je vacsie a postoj vyssi ako v8, takze to chvilku trva si zvyknut... ale inak zatial bez problemov - splna ocakavania.

Miroslav B.

Συνολική εντύπωση

Ημερομηνία
20.06.2023

Aj keď je V11 vývojovo už niekoľko rokov staré koleso, stále (r.2023) je to TOP zariadenie pre mestské používanie. Na V12 mi chýba pruženie (inak skvelé mestské koleso), V13 je totálny mamut - skôr na cestovanie (áno, real life range je trochu problém), než na mesto. Dojazd tohto kolesa v reálnom svete s 1.500Wh baterkou je po meste cca rovnaký (dobre, málinko menší) ako má KingSong S22 s 2220Wh napriek ich marketingovému machrovaniu s účinnosťou, pruženie je nádherne mäkké a vôbec prevedenie od Inmotionu je fakt podstatne lepšie než akýkoľvek aktuálny KingSong alebo GotWay/Begode. S aktualizáciou FirmWare V11 z roku 2022 prišiel vynovený Commuting režim s nezávislým nastavením mäkkosti pedálov pre zrýchlenie a spomalenie... a to je proste paráda. Parameter "kúpim znova" je v tomto smere u mňa JEDNOZNAČNE ÁNO. Ale pravdou je, dobre poznám iba InMotion - prešiel som si celou ich EUC produktovou radou od V5 a ako tak SegWay/NineBot. Nejaké KingSongy a Begody som mal šancu len krátko poskúšať, takže ich hodnotím iba podľa skúseností kamošov... a terén nejazdím, lebo som starý ako čierne uhlie.