Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:
Σχεδιασμένο για περιβάλλοντα υψηλότερης ταχύτητας και μοντέρνα πλάτη ελαστικών, το σετ τροχών ULTEGRA C60 μοιράζεται το προφίλ στεφάνης εξ ολοκλήρου από άνθρακα με το DURA-ACE, αλλά χρησιμοποιεί ένα κέντρο που είναι συμβατό με κασέτες 12 και 11 ταχυτήτων.
- Για περιπτώσεις όπου η αεροδυναμική είναι η προτεραιότητα, το σετ τροχών ULTEGRA R8170 C60 διαθέτει ένα εξ ολοκλήρου από άνθρακα, εσωτερική ζάντα 21 mm, συμβατό χωρίς σωλήνα και ένα εξαιρετικά γρήγορο κέντρο ρουλεμάν κυπέλλου και κώνου που είναι συμβατό με κασέτες 12 και 11 ταχυτήτων.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
- Ύψος 60 mm ζάντα full carbon
- Εσωτερικό πλάτος στεφάνης: 21 mm
- Κοινό προφίλ ζάντας με τροχούς R9200 DURA-ACE
- Τύπος φρένου: Δισκόφρενο CENTER LOCK
- Μέθοδος στερέωσης άξονα: 12 mm E-THRU
- ΠΑΛΙΑ (mm): 100
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΚΕΝΤΡΟ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ
- Το σύστημα CENTER LOCK καθιστά δυνατή την εύκολη εγκατάσταση του ρότορα με βάση spline και δακτύλιο ασφάλισης. Το σύστημα στερέωσης του δακτυλίου κλειδώματος μειώνει τις συνολικές ώρες εργασίας μειώνοντας το χρόνο τόσο της εγκατάστασης όσο και της αποεγκατάστασης. Επιπρόσθετα, η ασφαλής στερέωση από τη βάση με spline ενισχύει την ακρίβεια και την ακαμψία ενώ βελτιώνει την απόδοση πέδησης.
Δ2
- Η αεροδυναμική απόδοση επηρεάζεται από την κατεύθυνση του ανέμου. Για τη δημιουργία της ζάντας D2, οι μηχανικοί της SHIMANO εξέτασαν τόσο τους μετωπικούς όσο και τους πλευρικούς ανέμους, με στόχο την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Εκτεταμένες δοκιμές πρωτοτύπων, στη σήραγγα ανέμου και στο δρόμο, απέδειξαν ότι ένα φαρδύ σχήμα στεφάνης με ένα βαθύ στρώμα ελαστικού αποδίδει καλύτερα σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών. Σε γωνίες εκτροπής που κυμαίνονται από 0 έως 15 μοίρες, το προφίλ στεφάνης SHIMANO D2 μειώνει την οπισθέλκουσα του αέρα καλύτερα από άλλες ζάντες σχήματος αεροπλάνου. Αυτή η σχεδίαση στεφάνης ενισχύει επίσης την πλευρική ακαμψία των τροχών και προσφέρει βελτιωμένη κατακόρυφη συμμόρφωση για αυξημένο έλεγχο, άνεση και ανθεκτικότητα στο δρόμο.
E-THRU
- Το σύστημα σούβλας τύπου χωρίς εργαλεία βελτιστοποιεί την ακαμψία και την ισορροπία βάρους και επιτρέπει την εύκολη λειτουργία με έναν αξιόπιστο εσωτερικό μηχανισμό έκκεντρου. Το σύστημα έσω άξονα 15 mm είναι 15 % πιο άκαμπτο στρεπτικά και 25 % πιο άκαμπτο σε εγκάρσια διάτμηση από ένα παραδοσιακό σύστημα μπροστινού άξονα ταχείας αποδέσμευσης 9 mm. Η υψηλή ακαμψία εξασφαλίζεται ενώ διατηρείται η βέλτιστη ισορροπία βάρους. Το σύστημα πλήμνης άξονα E-THRU ελαχιστοποιεί την παραμόρφωση της ανάρτησης ενώ διατηρεί ελαφρύ για οδήγηση σε αιχμηρές γωνίες με υψηλή ταχύτητα. Διατίθεται επίσης ένα σύστημα διαμπερούς άξονα 8 mm για το trekking / hybrid hub και dynamo hub και ένα σύστημα thru-axle 12 mm για το πίσω μέρος.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
Χρειαζόμαστε χρόνια για να σας δώσουμε δευτερόλεπτα. Η ταχύτητα ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από τη νέα γενιά ομάδων δρόμων και κάθε απόφαση που έπαιρναν οι σχεδιαστές μας ήταν να σας κάνουν πιο γρήγορους. Οι μηχανικοί της Shimano εργάστηκαν για να βελτιώσουν κάθε στοιχείο και κάθε λειτουργία για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία με το ποδήλατο, είτε τρέχετε μέχρι τον τερματισμό στα Ηλύσια Πεδία είτε συντρίβετε την τοπική σας ανάβαση.