Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:
Αυτό είναι το ποδήλατο για εσάς αν
- Ψάχνετε για ένα άκαμπτο, εξαιρετικά ελαφρύ ποδήλατο MTB - το πλαίσιο του ζυγίζει μόλις 840 γραμμάρια και έχει δοκιμαστεί πλήρως στο Παγκόσμιο Κύπελλο από την BH Templo Cafés.
Η μοναδική του τεχνολογία είναι
- Εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο, με τις καλύτερες ίνες άνθρακα. Η χρήση των ινών Toray T1100G είναι το κλειδί για την επίτευξη βάρους μόλις 840 g σε μέγεθος MD.
Είναι διαφορετικό γιατί
- Ενσωματώνει μια τεχνολογία για μονοκόκ κουφώματα που εφαρμόζει υψηλή πίεση στο καλούπι για να φτάσει στα υψηλότερα επίπεδα συμπαγούς υλικού και να εξαλείψει τις ασυνεπείς πιέσεις στο πλαίσιο που δημιουργούν φυσαλίδες και ατέλειες. Αυτό το σύστημα κατασκευής επιτρέπει τον έλεγχο και τη βελτιστοποίηση των ιδανικών πάχους στα διάφορα μέρη του πλαισίου.
ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ LAYUP 840 GRAM
- Η χρήση των ινών Toray T1100G είναι το κλειδί για την επίτευξη βάρους μόλις 840 g σε μέγεθος MD, χωρίς κανένα όριο βάρους χρήστη. Η προσεκτικά σχεδιασμένη διάταξη βελτιώνει την άνεση στη βάση του καθίσματος και στον σωλήνα, αυξάνοντας την ικανότητα φιλτραρίσματος για κραδασμούς και κρούσεις.
ΓΩΝΙΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ 68º
- Η γωνία διεύθυνσης 68° εγγυάται ένα πιο εύχρηστο ποδήλατο στις καταβάσεις και στους τεχνικούς τομείς.
ΑΛΥΣΙΔΕΣ 420 ΧΛΜ
- Οι αλυσίδες στις μοτοσυκλέτες XC Ultimate EVO είναι πολύ κοντές για να διασφαλίζουν: αντιδραστικότητα, ευελιξία, ακαμψία και βελτιωμένο διάκενο πλάτους ελαστικών. Περιλαμβάνουν ένα dropout με εμφάνιση παρόμοια με τα ποδήλατα δρόμου: πιο συμπαγή και συμπαγή, μειώνοντας το πλάτος των πίσω αλυσίδων κατά 2 cm.
ΦΤΑΣΕ 434 ΧΛΜ
- Αύξηση εμβέλειας κατά 10 έως 20 mm σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, ανάλογα με το μέγεθος.
ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΝΙ
- Τα Ultimate ποδήλατα EVO είναι εξοπλισμένα με το σύστημα Across BlockLock που περιορίζει τη στροφή στις 150º, προστατεύοντας τον κάτω σωλήνα και αποτρέποντας την πρόσκρουση στον άνθρακα.
ΕΠΙΠΕΔΗ ΣΟΥΡΑ
- Η τεχνολογία Flat Mount μας επιτρέπει, όπως και με τα ποδήλατα δρόμου, να αντέχουμε και να ελαχιστοποιούμε τις καταπονήσεις, τις τάσεις και τους κραδασμούς κατά το φρενάρισμα.