Αυτή είναι η μετάφραση λογισμικού που μπορεί να περιέχει ασυνέπειες:
Τους τελευταίους 18 μήνες συζητάμε εσωτερικά για το τι απαιτεί μια μεγάλη παραμόρφωση μπάσων για να αντλήσουμε έναν εύχρηστο τόνο. Ουσιαστικά περιστρέφεται γύρω από ένα EQ, μια προκαθορισμένη δομή για να οδηγεί τις σωστές συχνότητες για τη σωστή διαδρομή, για να μειώσει ή να χαλαρώσει με πλούσιο βάθος ακριβώς στην αγαπημένη σας τσέπη με τον ρυθμικό συνεργάτη σας στο έγκλημα. Με αυτό δεν κοιτάξαμε πέρα από τον Geezer Butler και τη χρήση της δυναμικής στα τραγούδια του που αντηχούν τόσο αληθινά σήμερα όσο όταν ηχογραφήθηκαν.
Το αυλάκι του 'Hand of Doom' με τους Geezer και Bill, η αλλαγή στον χαρακτήρα κάνει αυτό το κομμάτι αυτό που είναι. Λοιπόν, τι θα γινόταν αν μπορούσατε να ελέγξετε το pre-EQ κάθε μονάδας δίσκου με ένα ενεργό EQ 5 ζωνών; Σας δίνει δύο ξεχωριστούς τόνους με δύο μεμονωμένους δίσκους που μπορούν να εισαχθούν την επιθυμητή στιγμή για να σας δώσουν την απαραίτητη ώθηση σε πλούσιες αρμονικές.
Δεδομένης λοιπόν της αποκάλυψης, ξεκινήσαμε να κάνουμε το «Pedal of Doom» σφυρηλατημένο στα πιο σκοτεινά βάθη του… Essex. Διαθέτει ενσωματωμένη έξοδο Di με απομόνωση μετασχηματιστή, με δύο εναλλασσόμενους ισοσταθμιστές. Διπλοί μετρητές VU που έχουν σχεδιαστεί για να διασφαλίζουν ότι το σήμα μπάσων σας ισορροπεί στην είσοδο και την έξοδο της διαδρομής σήματος. Χρησιμοποιήστε το μετρητή εισόδου για να οδηγήσετε το EQ στο επιθυμητό επίπεδο ανάλογα με την έξοδο του οργάνου σας. Ο μετρητής εξόδου διασφαλίζει ότι το σήμα που επιστρέφει στον ενισχυτή σας είναι όπως εισέρχεται για να αποφύγει τυχόν ανεπιθύμητα άλματα απολαβής ή το αντίθετο για να εξασφαλίσει εξογκώματα απολαβής όταν απαιτείται.
Φυσικά, η ανάγκη να οδηγείτε αυτούς τους ήχους με πλούσια αρμονική παραμόρφωση ήταν μια αναγκαιότητα αυτού του πεντάλ με την επιλογή να πληκτρολογείτε ακριβώς το σωστό ποσό κέρδους για εκείνες τις στιγμές που απαιτούν τον ήχο του Doom με δυνατότητα εναλλαγής όταν απαιτείται.
Αφού είχαμε αμέτρητα αιτήματα για να φτιάξουμε ένα πεντάλ προενίσχυσης Geezer Butler με βάση το Head of Doom, ξεκινήσαμε το έργο και παρουσιάζουμε σήμερα το «The Pedal of Doom».
Θέλαμε το πεντάλ να τελειώσει σε υψηλό επίπεδο πριν το παρουσιάσουμε στον Geezer, οπότε μετά από μερικούς μήνες το πεντάλ ήταν έτοιμο και το στείλαμε στον Geezer για την έγκρισή του, χωρίς να γνωρίζουμε τι δουλεύαμε, ο Geezer παρασύρθηκε με το πεντάλ και είχα μερικά πολύ καλά λόγια να πω "αυτό είναι χωρίς αμφιβολία το καλύτερο ηχητικό και κατασκευασμένο πετάλι που έχω παίξει ποτέ και με τον ενισχυτή μου έχει πραγματικά τον ήχο της καταστροφής για τον οποίο ζω".